Concrete en meetbare beloftes die de barrieres tot aankoop wegnemen
Nieuwe Merkbelofte
Koploper in hoogwaardige restwarmte en rest CO2
Overige beloftes:
- Tuinders besparen tot 90 procent op het aardgasverbruik. Hiermee lopen zij vooruit op de milieu-eisen van de toekomst.
- De warmte is altijd beschikbaar en onafhankelijk van prijzen op de energiemarkt
Oude Merkbelofte
Groene zekerheid
Oude overige beloftes:
- Groene energie
- Zekerheid van levering
- Verhaal over hoe prachtig het bedrijfs-concept is en hoe complex het was om dit te realiseren
Het probleem
Insteek groene energie is niet waar een klant in eerste instantie op zit te wachten. "Groene zekerheid" is veel te vaag, niet onderbouwd met cijfers, geen overtuigingskracht.
De oplossing
Tijdens de workshop is onderzocht waarin WarmCO2 anders is dan anderen. En wat haalt de klant écht over de streep? Welke harde belofte kun je waarmaken en welke garantie (bijvoorbeeld financiële compensatie) geef je de klant.
Het resultaat
Krachtige nieuwe tagline/slogan en meetbare beloftes. Er is helderheid waarop de communicatie te richten. De tagline is overal doorgevoerd: website, LinkedIn, etc.
Geïnteresseerd in een Sterke merkbelofte?
Stuur een bericht of tel. 023 540 61 80.
Met WarmCO2 realiseerden we ook:
- Design en content website
- Research propositie
- Expert publicaties
- Event-communicatie
- Corporate style & image
- Advertenties
- Leaflets