De klant en stakeholders overtuigen is nog niet zo makkelijk. Een complete blauwdruk voor de perfecte (online) marketing is er niet. Een goed design maakt de slimme brandstrategie extra aantrekkelijk voor je markt. Maar overdesigned content dat ook maar iéts te veel naar 'corporate ruikt' wordt niet meer gelezen.
Inzetten op naamsbekendheid levert lastig tot geen meetbare resultaten op korte termijn. Toch is het werken aan je merk wel belangrijk omdat een sterk merk het gat tusssen diverse social kanalen overbrugt. Het maakt je bedrijfscultuur beter zichtbaar en herkenbaar. Medewerkers voelen zich meer verbonden met het merk én het wordt makkelijker om nieuwe medewerkers te werven.
Ok, maar even terug naar de check: hoe weet je of je het nu goed doet en hoe het beter kan Dat kan met een frisse blik van een expert, een buitenstaander.
Het werkt verruimend als je de opmerkzaamheid en ervaring van een expert benut en kijkt waar je winstpunten in de marketing communicatie nu precies liggen.
Het voordeel van iemand met veel ervaring is dat deze makkelijker en veel sneller ziet wat ontbreekt of anders kan. De expert heeft weinig achtergrond informatie nodig, het kost je dus geen tijd en moeite.
Er zijn 3 soorten Checks:
Met de Check krijg je onder andere zicht op:
Je bepaalt uiteraard zelf wat je met de resultaten doet. Het belangrijkste is dat je weer een beetje meer kennis hebt van de huidige marketing/communicatie situatie. En daardoor betere beslissingen kunt nemen.
Een Convincing Check kun je bestellen vanaf € 397,- ex btw.
De volgende serial ondernemers krijgen de Convincing Check gratis:
Er zijn maandelijks 2 gratis Convincing Check beschikbaar.