
Tokobv is een specialist in educatieve toetssoftware (voor o.a. CBR en universiteiten)
Doel korte termijn:
Binnen twee weken een kleine beursstand inrichten van 16 m2 ter promotie van een nieuw softwareproduct.
Doel langere termijn:
Verkoopmiddelen ontwikkelen.
Voorstel:
Een passende slogan en teasend beeld bedenken voor het nieuwe product en parallel daarmee items voor de beursstand ontwerpen. Achterliggend idee: creëer een familie.
Vertaling:
Slogan, stijl, logo, posterserie, brochures, beeldschermvormgeving in kleurrijke stijl met toetsen.
Resultaat:
Positieve reacties op het nieuwe product en contacten voor de follow-up.

We hebben gebruik gemaakt van posters tot 2,5 meter breed.


Voor deze klant is een complete styling ontworpen inclusief het logo

Het design van de online toetsing software


Een folder: cover met binnenwerk


Een postercampagne



En de basisopzet van de manual, opgeleverd in Indesign





En een basis om de website aan te passen naar de nieuwe styling
