Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

apr. 19 2024
 

Een energiebedrijf zet een technisch innovatief project op met als doel om warmte van koelwater uit een chemie fabriek in te zetten als warmte voor de kassen van tuinders. Een mooie duurzame oplossing.Het maximum budget is 50 miljoen euro voor de technische aanleg; er moeten buizen in de grond… >> lees verder >>

feb. 24 2024
 

Soms heb je gewoon wat extra overtuigingskracht nodig om de prospects aan boord te krijgen. Wil je leren hoe? Op dit moment ben ik bezig met de nieuwe cursus ‘Convincing Power' om te leren hoe je het proces kunt versnellen en de Customer Acquisition Costs (CAC) kunt verlagen. Stuur een reactie of… >> lees verder >>

jan. 24 2024
 

In gesprek met een ondernemer van een webshop met duurzame producten de vraag: Wat zet je nou als eerste op je webshop homepage? Een belangrijke vraag, want qua attentiewaarde kan maar één element op de pagina het meeste aandacht vragen.Hoe kun je je positionering slim kiezen zodat je niet te… >> lees verder >>

nov. 30 2023
 

Met een klant zat ik eens om tafel met als doel het lead generatie proces te verbeteren. Een van mijn eerste vragen was: hoeveel bedrijven zijn er in NL die precies in groep passen waar je de meeste waarde kunt leveren én die er graag voor zouden willen betalen -- omvang markt + focusgroep(en).… >> lees verder >>

nov. 13 2023
 

Volgens veel mensen gaat Shell hier over de schreef; "Het is misleidende reclame". Het Financiëele Dagblad: Reclame is het nieuwe front voor klimaatactivisten In de basis is Shell als olie-verwerker een vervuiler; pure grondstof wordt afval, daar is weinig klimaat neutraals aan. Daarom vind ik de… >> lees verder >>

okt. 17 2023
 

Het valt me niet mee om een flitsend filmpje op te nemen als het om mijn eigen bedrijf gaat. En daarom doe ik het maar gewoon en het gaat onversneden op LinkedIn. Want dat hoort ook bij open en oprecht met het team en klanten werken: hard werken, het best mogelijke resultaat leveren binnen de… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring