Inspireren met gratis content
Overtuig meer klanten met je kennis: Expert publicaties
Reputatie, vertrouwen en expertise status kun je opbouwen door continu kennis met je kernklant te delen. Awareness kweken en inspireren zijn de eerste stappen in je conversie. Om de een relatie met je klanten te verkrijgen en te behouden is het belangrijk om de band met je klanten niet alleen op te bouwen, maar ook om deze te onderhouden. Online en offline, daar waar jouw klant zit. Daarvoor kun je diverse vormen inzetten, zoals:
- online aanwezig blijven (zoals op LinkedIn)
- blogpostings
- artikelen
- whitepapers
- interviews
- fotoverslagen
Het creëren van content gaat niet vanzelf, hiervoor zet je een realistische planning met bijbehorende tijdsinvestering op. Regelmaat, prikkelende informatie op de juiste wijze gebracht.
Voor de volgende klanten worden expert marketing artikelen gepubliceerd:
- Glastuinbouw Zeeuws-Vlaanderen - Nergens voordeliger voor tuinders die duurzaam willen telen
Promotiebedrijf voor verkoop van tuinbouwgrond uitgegeven door Zeeland Seaports
16 online artikelen: gtzv.nl archief
- True Partner Capital - Global Asset Management
Vestigingen in Chicago en Hong Kong
Tot 2016 waren alle artikelen tweetalig: Engels en Chinees
34 online publicaties, zie www.truepartnercapital.com
- WarmCO2 - Koploper hoogwaardige restwarmte en rest CO2
Energiebedrijf ontstaan vanuit Zeeland Seaports en provincie Zeeland
5 online artikelen www.warmco.nl
- Sloewarmte - Duurzame restwarmtekoppeling in het Sloegebied bij Middelburg
Projecten van Evides industriewater
www.sloewarmte.nl
Expert publicaties bieden we aan als onderdeel van het Marketing en design abonnement of als sprint.
De beste klanten kosten 20% van je tijd en levert 80% van je omzet
Overtuig sneller door: