Design en positionering die je merkwaarde verhoogt. Met een zichtbaar hogere merkbeleving ben je aantrekkelijker voor partners, investeerders en andere stakeholders. Wil naar een volgend niveau in AUM of ambieer je een IPO, of wil je gewoon groeien, dan is een solide merk hét teken van stabiliteit.
Om je merk te verstevigen zijn pijlers van je als cultuurwaarden, positionering, uniforme styling, eenvoud en kracht in je boodschap belangrijk. Ondersteund met het onderscheidende design van je identiteit. Ook publicaties op social media zijn inhoudelijk en passen visueel bij je positionering. Deze sluiten aan bij de (groei)fase waarin je klanten zitten.
Wil je een upgrade van je brand, kijk dan op Convincing Brand en zie wat de upgrade je oplevert.
Succesvolle manieren om klanten zichzelf te laten overtuigen van je bedrijf en toegevoegde waarde. We helpen je met opbouwen van de branding pijlers, vertalen van de cultuur en propositie naar een krachtige beeldtaal, tone of voice, campagnes, LinkedIn profielen. Alles om de klant te laten zien en voelen waar je echt goed in bent én waarmee je excelleert.