Snel groeiend middelgroot bedrijf, elektronische beurshandel
Doel korte termijn:
Via de website (nieuwe) werknemers binden.
Doel langere termijn:
Verhogen van de merkwaarde.
Voorstel:
Een passende slogan en basisconcept bedenken voorde visuele vertaling van de bedrijfsfilosofie. Website moet de specifieke doelgroepen prikkelen.
Vertaling:
Opvallende website en slogan, die aan alle competenties voldoen.
Resultaat:
- Website en slogan zijn onderscheidend in de branche.
- De slogan is zelfs bruikbaar bij functioneringsgesprekken.
- In de overige items is het basisconcept doorgevoerd.
- De organisatie is trots op de nieuwe website.
- De uitingen verhogen de merkwaarde.
De Eight Elements of Excellence komen terug op de pagina
Elk main-button heef een eigen illustratie
Voor deze klant is de complete styling en branding ontworpen
Posters met de Eight Elements of Excellence
Advertenties
Beurs banner
Webbanners
In 2008 hebben we een complete restyling doorgevoerd