Daar zit je dan. Je wilt weer even gas geven op de business development en hebt een upgrade van je brand nodig: een krachtige visualisatie van je propositie en een opgefrist design nodig. En dat moet doorvertaald worden naar de rest van de look & feel.
Even Googlen op branding, marketing en huisstijl levert veel hits op waar je niet echt verder mee komt. Want hoe weet je wie het beste resultaat levert?
Toch maar weer bij hetzelfde buro vragen. Wel zo makkelijk toch? Trouw aan je leveranciers. Vaak terecht, want die samenwerking loopt al een langere tijd, niets mis mee.
Of toch niet helemaal terecht? Verdien je beter, kan de leverancier eigenlijk niet echt meer met je nieuwe wensen meekomen? Als je bedrijf groeit, moet de omgeving met je meegroeien zonder in te boeten op leverbetrouwbaarheid, snelheid en kwaliteit mogen niet inboeten.
Zet alle voor- en nadelen van je marketing/(web)design buro eens op een rijtje: Als je eerlijk bent, wat heeft je bedrijf nu nodig om écht door te pakken naar een nieuw level?
Soms 'beperkt' het huidige buro je om de doelstellingen en ambities waar te maken. Eigenlijk kun je die samenwerking niet meer permitteren. Het risico om over te stappen wordt ruimschoots gecompenseerd door betere resultaten op een niveau die je bedrijf NU nodig heeft.
.