Nieuwe klanten vragen regelmatig om een positioneringstraject of strategie door Sibren ontwerpt.
Deze klanten willen communiceren dat het bijvoorbeeld nieuwe (aanvullende) diensten levert, of juist meer specialiseert, of een one-stop-shop is, etc. Als ik een voorbeeld van een positionering aan ondernemers presenteer, neemt het enthousiasme toe. De praktische mogelijkheden en het effect blijken vaak een eye-opener te zijn. Een voorbeeld is de nieuwe positionering voor Fersys Haarlem: praktisch uitvoerbaar en maatwerk voor de organisatie (zie het basisbeeld hieronder).
De website van Fersys: www.fersys.nl

Kenmerken van een positioneringstraject bij Sibren ontwerpt
- Terug naar de kernwaarden van het bedrijf
 - Vaststellen en verscherpen van het onderscheidend vermogen
 - Nieuwe aansluitmogelijkheden naar de doelgroepen, waarbij bestaande én nieuwe media ingezet worden
 - Creatieve vindingen om diverse communicatie-momenten met de doelgroepen te benutten
 - Praktisch en verrassend goed uitvoerbaar plan dat jaren meegaat
 - Tastbare resultaten, zoals nieuwe klanten in een andere doelgroep
 
Bel voor nieuwe perspectieven en praktische oplossingen met de studio: 023 540 61 80
