Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

nov. 05 2009
 

Dear fellow Ecademists, I'm curious about how your sucessfull collaboration with partners and / or customers does look like. There are many ways to work on a project and it would be great to share. I will give an example of a current order ---------------------------------------------------- A… >> lees verder >>

nov. 04 2009
 

Ik ben benieuwd naar hoe jullie sucessvolle samenwerking met partners en/of klanten eruit zien. Er zijn zoveel manieren om een project op te pakken en het lijkt mij geweldig om het hier te met elkaar te delen. Ik zal een voorbeeld geven van een lopende… >> lees verder >>

nov. 02 2009
 

This blog is translated from Dutch by Jo Hughes an Ecademy member who spontaniously translated this Dutch Posting for me. Thanks Jo!An iffy subject I bump into on a daily basis in my line of work (design) is that of copyright. As indicated by Lisa in this Dutch blog post, copyright is a matter… >> lees verder >>

okt. 13 2009
 

Today I recieved a newsletter of our Ecademy-member Bob Nicoll with the title "Do you have paradigm paralysis?" I like to share the article because the text is worth to be spread! And I agree, fucus is the key to improve clarity of your articulation. That's where the shift starts! When I speak… >> lees verder >>

okt. 13 2009
 

Here is the text of Bob Nicole van "Remember the Ice" –––––––––––––––––––––––– Do you have paradigm paralysis? Thank you to Allen N. from Phoenix for this week's Ice Chip inspiration.  He accessed Wikipedia while looking for a definition of:  Paradigm; and found this: Paradigm Paralysis Perhaps the… >> lees verder >>

okt. 06 2009
 

Naar aanleiding van de posting van Juully Ruyters (Syntens) Nieuwe denken versus oude denken Tegenstelling tussen het oude en nieuwe denken is erg groot. Als nieuwe denker kom ik vaak in situatie dat ik bedrijven verder help terwijl zij in het oude denkpatroon zitten. Dat is soms lastig omdat… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring