Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

sep. 27 2009
 

Reactie naar aanleiding van het weblog op EcademyKiezen wat de kernboodschap is zorgt voor duidelijkheid. En dat is essentieel in communicatie. Heel vaak krijgt alle informatie in een webpagina evenveel (visuele) aandacht. Soms overstemt de navigatie zelfs de content. En dan gaat het fout: de… >> lees verder >>

sep. 05 2009
 

Bron: Tijdschrift voor Marketing > Nieuws > week 9, maandag 23 februari 2009 Sterk merkgeoriënteerde bedrijven doen het op financieel vlak beter dan bedrijven die niet of in mindere mate merkgeoriënteerd zijn. Zo komt naar voren uit onderzoek dat Swocc verrichtte onder Nederlandse… >> lees verder >>

aug. 30 2009
 

Tokobv is een specialist in educatieve toetssoftware (voor o.a. CBR en universiteiten)Doel korte termijn:Binnen twee weken een kleine beursstand inrichten van 16 m2 ter promotie van een nieuw softwareproduct.Doel langere termijn:Verkoopmiddelen ontwikkelen.Voorstel:Een passende slogan en teasend… >> lees verder >>

aug. 17 2009
 

Vandaag zag ik de recente video-posting van Thomas Power op Ecademy.com. Een inspirerend filmpje (via twitter kwam ik bij de link, lekker random). Het delen van mensen en kennis in je netwerk is geen bedreiging! Een bevestiging dat werken met een (virtueel) flexibele club professionals echt… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring