Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

jun. 06 2012
 

Mislukken kan en mag niet, Het kan niet zo zijn dat..., Weet je wel wat dat kost? De eerste indruk zet gelijk de toon, dat is wel duidelijk. Als je iemand ontmoet is in de eerste seconde al een mening gevormd. In de tijd daarna wordt ingevuld waarom je die mening hebt. Bij klanten werkt dat… >> lees verder >>

mei 19 2012
 

During the online seminar/wokshop of Jim Collins - Great by Choice - he asked us to write down our BHAG (Big Hairy Audacious Goal). In preparation of the seminar I did think about my goals again so there was nothing new, but still a dilemma: how to bring the BHAG closer to my earnings within the… >> lees verder >>

mei 16 2012
 

Als je op FlexibelSolide werkwijze een nieuw product op de markt wilt brengen, moet je klein beginnen. Start met aftasten waarvoor je klant gevoelig is. Waarop reageert de kernklant precies en waar zit die klant nu werkelijk. Gisteren was ik bij het live-seminar Great by Choice van Jim Collins.… >> lees verder >>

mei 10 2012
 

Je hebt een mooi nieuw product ontwikkeld. Natuurlijk is het mooi én slim én handig én heeft het potentie. Logisch toch, want je hebt het zelf ontwikkeld!? Het verkoop plaatje is ook al compleet dus... hup de boer op en verspreid het nieuws bij je doelgroep! Succes verzekerd, of toch nogal… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring