Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

mei 10 2012
 

In 2012 leven ondernemers midden in een aandachts economie. "Old school" werkt nog wel voor je bestaande producten, maar als je een nieuw product op de markt wilt brengen heb je met de nieuwe "regels" te maken. En dat doet pijn merk ik bij diverse klanten... Een nieuwe product heeft aandacht van de… >> lees verder >>

mei 06 2012
 

This morning I was vacuum cleaning the living room. We have three cats, two guinea pigs and a rabbit in our "zoo", so the floor gets dirty every day. That happens when you are guests in your own zoo... Before the cleaning my wife asked: please add some fresh straw in the cage of our guinea pigs and… >> lees verder >>

mei 01 2012
 

In het concept van FlexibelSolide er een tegenspraak is. Hoe kun je zowel flexibel als solide zijn? De mening van een creator. Het is belangrijk om in gesprek je klant te zijn, een goede service te bieden en essentieel om continu waarde toe te voegen. Als je goed luistert zullen deze klanten… >> lees verder >>

apr. 29 2012
 

In the concept of FlexibleSolid there is a contradiction. How can you be both Flexible ánd Solid? Here is a creator's view. It is important to be in converstation with your customers and provide good service and add value continiously. These customers will tell you how to bring the best value when… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring