Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

sep. 26 2012
 

Voorbeeld:Oude brochure links, nieuwe brochure rechts Organisatie in glastuinbouw vermarkt een uniek concept Restwarmte en CO2 afkomstig van de industrie worden hergebruikt. Daardoor wordt er in het gebied duurzaam en milieuvriendelijk geproduceerd. De beschikbaarheid van de warmte en CO2 en… >> lees verder >>

jul. 11 2012
 

Vorige week sprak ik met een vaste relatie die op interim basis langere tijd bij een grote klant ingehuurd is. Het is leuk samenwerken met experts die bij bedrijven direct voor de (afdelings) directeur werken. Deze expert had een vraag aan mij die ik met je wil delen: Ik ga een seminar organiseren… >> lees verder >>

jun. 26 2012
 

Evolutie in de natuur kent iedereen. Alles is van generatie op generatie opgebouwd, bijgeschaafd, verwoest en weer opnieuw opgebouwd. We kennen de seizoenen waarin de jaar cyclus zich afstemt op de temperatuur en weersgesteldheid. Alles is in vele jaren door ontwikkeld, er is een stabiele balans.… >> lees verder >>

jun. 10 2012
 

When launching a new design proposal to a client, I want it to be perfect. 100% hitting the nail and any isue regarding the solution is covered. So it takes some time and effort to reach that level. And even more time than I can afford, and more resources than planned, and...This is the typical… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring