Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

feb. 06 2013
 

Het is een misverstand om te denken dat het hebben van een sterk merk voldoende is voor omzet van een A-klant. Een bekend merk opbouwen is leuk, maar de klant loopt net zo hard naar de concurrent als een product daar meer voordelen oplevert.Je kunt stellen dat het onverstandig is om 24/7 bezig te… >> lees verder >>

feb. 04 2013
 

Het is binnen je organisatie hard werken om aandacht van nieuwe klanten te krijgen. Je hebt de mooiste producten, en toch is het lastig klanten aan te trekken. Je team heeft net een training gevolgd hoe je de klantvoorkeur kan verkrijgen, maar er is domweg geen aandacht genoeg, er wordt niet eens… >> lees verder >>

dec. 28 2012
 

Eerlijk: handelen tegenover jezelf en de ander, houd je bij de feiten, koester kwetsbaarheid zonder oordeelMisschien herken je deze situatie. Soms sluipt iets onaangenaams in de opdrachten zonder dat je het in de gaten hebt. Met de 6 jaar ervaring als ondernemer leer ik sneller de vinger erop te… >> lees verder >>

dec. 07 2012
 

Een paar weken geleden was ik bij de Digital Marketing in 1 Day 2012 met de hashtag #dimday12 voor een 'update' met de laatste praktijkcases. Daar werd ik getriggerd door een uitspraak die mij weer aan het denken zette. En wellicht helpt het jouw ook om je organisatie te laten groeien.. De… >> lees verder >>

nov. 11 2012
 

To survive you have to Fail Fast. Hoe on-Nederlands is dit advies!? Falen is voor de 'loozers' en daar moet je niets mee te maken hebben. Afgelopen week sprak ik een vriend die op het werk een lastige fase zit. Hij is een ambitieuze manager van 41 jaar en werkt bij een middelgrote organisatie. Hij… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring