Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

mei 08 2013
 

Oktober 2013 - Twee weken geleden bezocht ik een seminar van Aartjan van Erkel over hoe je zorgt dat je website onweerstaanbaar wordt. Hier een kort verslag. In tegenstelling tot de smeuïge titel, is het optimaliseren van de website droge stof. Mijn doelstelling was om te weten welke 'ingrediënten'… >> lees verder >>

mei 06 2013
 

Als de website precies je verhaal vertelt, de tekst een gevoelige snaar bij je A-klanten raakt en het design er top uitziet is het tijd voor de volgende stap: de content. Nog beter is het om alvast na te denken over de content als je de site gaat opbouwen. Om (potentiële) klanten naar je website te… >> lees verder >>

apr. 07 2013
 

Laatst was ik in Heemstede bij een lokale kluswinkel Fixit. Toevallig omdat ik fietssleutels wilde laten namaken. En terwijl ik in de winkel wachtte, bedacht ik mij dat we nog wat spulletjes nodig hadden, die kon ik gelijk even uitzoeken. Al een jaar op zoek Terwijl ik in de winkel rondliep viel… >> lees verder >>

mrt. 20 2013
 

Aandacht krijgen is steeds moeilijker, aandacht is schaars, daar is nooit genoeg van. En het wordt alleen maar moeilijker, meer en meer data, meer contacten, meer email, kortere doorlooptijd, sneller consolideren. Daarnaast leven we in de transitie tijd: aandacht kan niet meer ingekocht worden… >> lees verder >>

mrt. 03 2013
 

Het klinkt zo mooi: een Sterk Merk, community, platform, Great Design, Viral Campaign en Content Marketing termen. Er wordt veel bedacht, verbouwd en superaantrekkelijk gemaakt. En in onze studio doen we er lustig aan mee!Dat kan ook allemaal want we doen het voor de... Ja, voor wie precies? Die… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring