Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

sep. 13 2013
 

Laatst had ik een Inspiratie sessie met een ondernemer over een acuut probleem. Wellicht een herkenbaar probleem, het zorgde in ieder geval voor flinke irritatie. In het gesprek met de ondernemer gaf hij aan dat er een issue is ontstaan met de website: De nieuwe website staat niet online, is niet… >> lees verder >>

aug. 01 2013
 

Het thema Ongewoon loopt als een de rode draad door mijn bedrijf. Dat is terug te zien in de producten maar ook op Facebook, Twitter en LinkedIn. Regelmatig post ik een 'Ongewoon oneliner' (of twoliner) die ingaat op een actueel item van die dag. In augustus kun jij meedoen met de oneliners en jouw… >> lees verder >>

jul. 22 2013
 

In de marketing was drie jaar gelden 'Het nieuwe werken' #hnw populair. De cursussen met het leren van de 'social media tools tools' vlogen als broodjes over de toonbank. Inmiddels is de markt verzadigd en de bedrijven die het #hnw aanboden zijn waarschijnlijk overgeschakeld naar het volgende ‘hot… >> lees verder >>

jun. 25 2013
 

Walt Disney is volgens mij dé creatieve geest van de beleving. Alles kan, zelfs vliegende olifanten laten de zalen volstromen. En een paar fantasiefiguren zorgen dat Disneyland in 2009 nog 16 miljoen bezoekers had!  Zoveel bezoekers die allemaal een goede ervaring willen, ze staan in de rij voor… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring