Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

nov. 04 2016
 

Heel vaak hoor ik bij BtB tech-bedrijven: "Als ik maar eenmaal persoonlijk met de prospect aan tafel zit, dan kan ik de toegevoegde waarde wel begrijpelijk uitleggen en de klant overtuigen".  Bij veel van mijn klanten heeft hun A-klant een hoge functie binnen het bedrijf: Hoofd developement of IT… >> lees verder >>

jun. 02 2016
 

Je weet het zeker, dit product moet een succes worden. Het kan niet anders, het is fantastisch. De ondernemer is er helemaal vol van: deze app bestaat nog niet en is helemaal geschikt om voor promotie van evenementen in te zetten. We moeten eerst een partij bereiken die het wil uitrollen… >> lees verder >>

jan. 01 2016
 

Increase your return on Luck Zowel succesvolle als niet-succesvolle ondernemers hebben geluk. Er is 'Good Luck' en 'Bad Luck'. Pech is bijvoorbeeld aardbeving in Japan of een instortende woningmarkt. Een externe factor verandert het spel. Collins zegt in zijn boek Great By Choice: “The critical… >> lees verder >>

aug. 10 2015
 

Sales is behoorlijk voorspelbaar. Het is een proces dat je goed kunt inrichten en af en toe bijslijpt. Elk bedrijf heeft een salescycle, de tijd tussen het eerste klantcontact en de uiteindelijke deal. Bij BtB voor de software ondernemer is die salescycle soms wel 1 of 2 jaar, een enorme… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring