Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

mei 24 2015
 

Tijdens de vrijdagmiddag borrel met een biertje in de ene hand en een handje nootjes in de andere neemt de ondernemer nog even de strategie met een medewerker door. Is de site geüpdate? Is die salespitch nu klaar? Wat hebben we nodig voor promotie van ons nieuwe product? Zomaar wat vragen die in de… >> lees verder >>

dec. 05 2014
 

Een grote tijdverslinder bij New Business Development is de klant conversie: het aantal contactmomenten waarin de prospect klant wordt. Het is een race om aandacht: intern om diensten te leveren volgens afspraak en extern om de New Business op stoom te houden. Wat ik veel zie is dat de directeur… >> lees verder >>

sep. 29 2014
 

Het kost enorm veel tijd en geld om een goede naam in je markt te zetten. En van de moeite die je doet, is het nog maar de vraag of het onderaan de streep iets gaat opleveren. Toch wil je bijvoorbeeld beter concurreren, of meer leads, of minder tijd kwijt zijn met goede A-klanten en A-medewerkers… >> lees verder >>

aug. 18 2014
 

Afgelopen week zag ik een vakantie-videobericht van een klant vanaf de Himalaya. Een prachtig uitzicht natuurlijk en een enthousiaste boodschap over de uitdaging van de 'beklimming', de cultuur en de schoonheid. In één videofilmpje kan ik mij precies voorstellen hoe het is om daar te lopen en… >> lees verder >>

jul. 22 2014
 

Je bedrijf heeft een online etalage waarmee je prospects laat zien wat je aanbiedt.Stel dat je óf alleen het product óf alleen de dienst mag laten zien, waar kies je voor? Het lijkt simpel maar in de praktijk breekt menig directeur zijn hoofd hierover, want kiezen om de digitale winkelruit helemaal… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring