Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

jun. 17 2023
 

Directeuren geven vaak liever aandacht aan sales dan aan marketing en branding. Toch heb je beide nodig als je over een jaar of twee op koers wilt zijn en blijven. >> lees verder >>

jun. 05 2023
 

Experts in je bedrijf zijn briljant in hun vakgebied en lossen graag uitdagende problemen op, maar missen wat je nodig hebt: de klantwaarde goed begrijpen en de communicatie hierop afstemmen. Daarom zit je als CEO of (mede)eigenaar van je mooie bedrijf toch uiteindelijk nog zelf een tekst voor een… >> lees verder >>

mei 22 2023
 

In de loop van jaren worden professionals beter in hun vak. Ook de de executive Directors, CEO en andere leidinggevenden worden meer ervaren in wat ze doen.  Het geheim zit hem in gewoontes ontwikkelen en nieuwsgierig zijn naar beter worden, meer kennis vergaren en effectiever executie door jezelf… >> lees verder >>

apr. 27 2023
 

Vandaag zag ik een nieuwe publicatie op LinkedIn van een Marketing & Brand Design boek dat in eerste instantie wel aardig lijkt: Als je marketing en brand design combineert en een goede mix maakt qua effort, ben je wat mij betreft goed bezig. Dus helemaal fijn dat de wereld weer een publicatie… >> lees verder >>

jun. 28 2022
 

Zoek op internet en je vindt veel dezelfde kernwaarden. Ooit door de directeur geformuleerd en netjes weggestopt in de website en gearchiveerd in een digitale folder diep weggestopt. Waarom gaat het zo? Nou, gewoon, we 'moeten' kernwaarden hebben. Dat dus. En snel weer verder.. Misschien maar… >> lees verder >>

jun. 23 2022
 

Change, uncertainty: all elements about running a business change. Or do not change this month yet. Big companies are the winners in the post-covid period; all the dirt-cheap money flowing into the market stimulates expansion and profitability by scale. And now there is a scarcity of all kinds of… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring