Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

jan. 31 2018
 

Op een gegeven moment merk je dat de merkbelofte niet meer helemaal past, dat hij scherper moet.  Klanten hebben andere verwachtingen gekregen, de nummer 1 reden dat klanten niet bij je kopen is veranderd, je bent zelf qua aanbod wat aan het opschuiven. Zomaar een paar redenen waardoor je merkt dat… >> lees verder >>

jan. 31 2018
 

Bijzonder dat het nu nog veel wordt gebruikt, het why-how-what woordspelletje van Sinek is al stok-oud, het was 9 jaar geleden dat het op youtube stond!! Toen een eye-opener in de oude economie denkers-wereld. En ook handig, toen. Ondertussen ziet de wereld er heel anders uit en heb je de purpose… >> lees verder >>

jan. 31 2018
 

Incremental developement en mooie experimenten binnen de klantreis in je app en op de website.  Hard nodig om de klant online door je inspiratie-overwegings-beslis fases te helpen door te testen, te teweaken, te optimaliseren. En hoe meer losse stukjes je optimaliseert, hoe verder het overzicht van… >> lees verder >>

jan. 31 2018
 

Branding en conversie (salesfunnel), twee hoofd-elementen in de marketing en design, beide zijn ze belangrijk. Conversie opgebouwd uit vele A/B tests en mist een hart; mensen willen uiteindelijk zaken doen met mensen vanwege vertrouwen, kwaliteit en top-executie. Branding gaat om relatie, een… >> lees verder >>

jan. 31 2018
 

Als bezoeker van een website wil je graag goed ervaren wat je aangeboden wordt - zoekend of het iets toevoegt aan wat je al weet, kent of hebt. Als website eigenaar wil je graag je toegevoegde waarde op elk contactmoment en dus ook op elk beeldscherm optimaal overbrengen. Vaak zie ik dat het niveau… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring