Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

feb. 20 2011
 

Er verandert veel in de manier waarop bedrijven met hun klanten omgaan. Uw klanten stellen heel andere eisen aan een product of dienst voordat ze tot koop overgaan. Dit dwingt u vaak om ook op een andere manier tot een passend aanbod te komen. Het betekent dat u vaak veel flexibeler met teams en… >> lees verder >>

nov. 10 2010
 

Het kost veel tijd om nieuwe ontwikkelingen op communicatiegebied te volgen. Sociale media, goedkopere productie-alternatieven, meer online tools. Elke dag wordt er door klanten zoveel aan u gevraagd dat u nauwelijks meer aan de rode draad in communicatie toekomt. Het is een last geworden. Toch… >> lees verder >>

nov. 04 2010
 

Sinds de zomer komt er een select gezelschap ondernemers bij elkaar voor intervisie onder de noemer Creating Flow. Allen hebben een professionele band met Sibren door (indirecte) samenwerking tijdens projecten. Dat kan iemand uit het kernteam zijn maar ook klanten waar we mee samenwerken.Tijdens de… >> lees verder >>

sep. 10 2010
 

Vervolg 1  op mijn vorige blogposting: De juiste snaar Doordat ik deze blog gestart ben zijn er voor mij waardevolle dingen gebeurt. De grootste uitdaging vind ik om te accepteren dat een website, folder etc nooit "af" hoeft te zijn. Het is een continu proces. Maarrrrr, het is goed om een punt te… >> lees verder >>

aug. 11 2010
 

Juiste snaar [ 11-Aug-10 10:54pm ] Hoi allen, Sinds ruim een half jaar ben ik in een mooie reis de betekenis van Flow voor mij en mijn sociale omgeving aan het onderzoeken en toepassen. De boardroom creating flow is een feit en op de linkedin groep zijn al mooie "onderzoeken" tot stand gekomen. Ik… >> lees verder >>

jul. 12 2010
 

This evening I was looking at the beautifull Dutch sunset and day dreaming about several things. And than a question popped-up. When is an idea a good idea? Ted.com has the slogan: Ideas worth spreadingIt means that the idea's they show are scaleable. When you look at Vincent van Gogh you see that… >> lees verder >>

Sibren Strategy & Design ondersteunt serie-ondernemers en directeuren bij het opbouwen en realiseren van hun business case. Daarbij maken we gebruik van de Convincing Power principes; overtuig en breid uit met marketing, branding & design voor Business to Business-bedrijven in Asset Management, technologie en de maakindustrie.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring